קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי: קידום מוצרים, שירותים או מותגים באמצעות פלטפורמות מקוונות כמו רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, דוא"ל ואתרים כדי להגיע לקהל ממוקד ולהניע מעורבות ופעולות.

160 שעות
הדרכה אקדמיות
100 שעות
עבודת פרויקטים
שכר ממוצע:
8,000-12,000 ש"ח
לימודי ערב
פעמיים בשבוע
משלמים פעימה ראשונה בתחילת הלימודים והשאר רק לאחר שהתקבלתם לעבודה!

מידע על הקורס:

כל ארגון שמנסה לצמוח ולמשוך אליו לקוחות חדשים, חייב לשווק את עצמו בפלטפורמות שונות. אם בעבר השיווק המסורתי נעשה באמצעות שלטי חוצות, רדיו או טלוויזיה, היום השיווק המודרני נעשה בעיקר דרך האינטרנט ונקרא "שיווק דיגיטלי". תחום השיווק הדיגיטלי הינו רחב וכולל את כל השיווק המתבצע באינטרנט במטרה להגיע ללקוחות חדשים ולנהל תקשורת עם לקוחות קיימים. תחת השיווק הדיגיטלי נמצאים קמפיינים של פרסום, קידום תוכן במנוע החיפוש (SEO), נוכחות ברשתות החברתיות ועוד…

תפקידים עתידיים:

קידום אתרים – SEO

0-2 שנות נסיון

5 שנות נסיון ומעלה

מ-₪9,000
עד-₪13,000
מ-₪19,000
עד-₪ ?
ניהול קמפיינים ממומנים – PPC

0-2 שנות נסיון

5 שנות נסיון ומעלה

מ-₪9,000
עד-₪13,000
מ-₪20,000
עד-₪ ?
ניהול סושיאל

0-2 שנות נסיון

5 שנות נסיון ומעלה

מ-₪10,000
עד-₪12,000
מ-₪18,000
עד-₪ ?
ניהול תוכן – Content Manager

0-2 שנות נסיון

5 שנות נסיון ומעלה

מ-₪9,000
עד-₪11,000
מ-₪17,000
עד-₪ ?
שיווק שותפים – Affiliate Marketing

0-2 שנות נסיון

5 שנות נסיון ומעלה

מ-₪8,000
עד-₪10,000
מ-₪20,000
עד-₪ ?
קניית מדיה – Media Buyer

0-2 שנות נסיון

5 שנות נסיון ומעלה

מ-₪10,000
עד-₪12,000
מ-₪20,000
עד-₪ ?

תכני הכשרה:

יחידות לימוד:

יסודות שיווק דיגיטלי

יסודות השיווק
עיצוב גרפי (לא לגרפיקאים)
כתיבה שיווקית
מיתוג אישי בלינקדאין
קידום ערוץ יוטיוב
שיווק באמצעות מיילים
אוטומציות

PPC

קידום ממומן בפייסבוק
קידום ממומן בגוגל – Google Ads
קידום ממומן ב – LinkedIn
קידום ממומן ב – TikTok
שיווק באמצעות תוכן
Native Ads
Google Adsense

קידום אורגני SEO

קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני ב – Instagram

אתרים ועמודי נחיתה

יסודות בניית אתרים
עמודי נחיתה

ניתוח נתונים

Google Tag Manager
Google Analytics
Google Studio

בינה מלאכותית

ChatGPT
Midjourney

סדנת כניסה לעבודה

Job Search and Interview Excellence
עבודה עצמאית בשיווק דיגיטלי

פרקטיקה מקצועית:

פרויקט אמצע 

מחקר אישי על כלי שיווק פופולרי והצגתו

פרויקט מסכם

התנסות מסכמת על החומר הנלמד, בניית תיק עבודות והצגה

כישורים מקצועיים:

כלים וטכנולוגיות:

מיומנויות רכות:

ליעוץ והרשמה לקורס שיווק דיגיטלי ↓

מילה של מקצוען/ית

הקורס מורכב מ – 160 שעות לימוד אקדמיות ועוד 100 שעות עבודה על פרויקטים.

מסלול ערב של שני מפגשים בשבוע למשך כחמישה חודשים.

ההכשרות מתאימות לכל מי שמעוניינ\ת לקחת את הקריירה שלו\ה צעד קדימה. אין צורך בידע קודם, אך נדרשת מוטיבציה ונכונות ללמידה משמעותית.

כיום בשביל להשתלב בהייטק עליכם לדעת אנגלית, לפחות ברמה בסיסית. אומנם יש משרות רבות שאינן דורשות ידע באנגלית אבל בקורס זה אנחנו מכשירים את הבוגרים שלנו לסל הכישורים הנדרש היום בשוק, וחלק מהם זו היכולת להתנהל באנגלית.
הקורס עצמו איננו עובר באנגלית, לכן נדרשת רמת אנגלית בסיסית בלבד. הרמה הנדרשת לקורס אינה גבוהה, אך אנו שואפים לקדם אתכם לחקירה של איסוף מידע באתרים בהם מופיע תוכן באנגלית ולקדם (גם את המתקשים) התנהלות ברשת באמצעות השפה האנגלית.

אין צורך בידע קודם, כל החומר יילמד מראשיתו. עם זאת, במהלך הקורס נעשה שימוש במספר תוכנות המצריך היכרות בסיסית עימן. מי שאינם מכירים תוכנות אלו, יוכלו לעבור ללא תשלום, שיעור הכנה לקורס אשר יביא את התלמידים לרמת המיומנות הנדרשת בקורס.  לפרטים נוספים ניתן לשוחח עם נציג\ת המכללה.

ניתן למצוא עבודה מרחוק, אך יש הרבה מקומות שעובדים גם מהמשרדים או במתכונת של עבודה היברידית.

התכנים בשיעורי הבוקר והערב זהים, וגם חלוקת שעות הלימוד זהות.  ההבדל הוא במשך הזמן שאורך הקורס – קורס ערב לרוב מתקיים במתכונת של שני מפגשים של 4 ש"א, וקורס הבוקר לרוב מתקיים במתכונת של 4 מפגשים של 8 ש"א.

השיעורים מתקיימים פיזית בכיתה וגם באופן מקוון דרך תוכנות לשיחת וידיאו כדוגמת Zoom Google Meet  וכו'.

*מפגשים ספורים במהלך הקורס המקוון יתקיימו באופן קבוצתי במבנה המכללה. מטרת מפגשים אלה היא חיזוק הקשר בין תלמידי הכיתה לבין המדריך ובינם לבין עצמם ועל ידי כך להעצים את חווית הלימוד והגדלת הרשת המקצועית של התלמידים. במפגשים אלה לא תהיה חובת נוכחות כדי להקל על אלה שיתקשו להגיע פיזית. ללא חובת נוכחות.

המכללה אינה מתחייבת לעבודה בסיום הקורס משום שזוהי התחייבות שלא ניתן לקיים. קבלה לעבודה תלויה בכל אדם, בנכונות להשקיע, להתמיד ולהיות פעיל\ה בתהליך ההכשרה וחיפוש העבודה. כבר במהלך הקורס, המדריכים יסייעו לכם להשתלב בשוק העבודה, על ידי הכנה לראיונות עבודה, הכוונה, סימולציות לקראת הראיונות ועוד. בוגרי הקורסים שלנו יוצאים עם סל כלים עשיר ומעטפת לליווי התהליך של ההשתלבות בתעשייה. מי שמשקיע – מצליח.

הרבה אנשים שנרשמים לקורסים שלנו מגיעים ללא רקע אקדמי קודם. יכול להיות שאת התיכון סיימתם לפני שנים ואתם כבר לא מרגישים מסוגלים להיכנס למסגרת לימודית פורמלית. אך בשונה מלימודים פורמליים בהם אולי התנסיתם בעבר, הקורסים שלנו הם קורסים מעשיים – אנחנו לא מדברים באוויר על תיאוריות, אלא מבצעים הלכה למעשה את העבודה. הלמידה נעשית תוך כדי העשייה, כך שגם למי שקשה לקרוא חומר או להיות בקשב להרצאה יוכל ללמוד בצורה מועילה ואפקטיבית. בנוסף, במהלך הלימודים ואחריהם, התלמידים שלנו מקבלים ליווי צמוד מסגל המכללה, זמינים לסייע בקשיים והכוונות, כדי שתוכלו להפיק מעצמכם את המיטב.

מציאת עבודה ראשונה ללא ניסיון היא משימה לא פשוטה – אך אפשרית בהחלט.

  • הקושי של מחפשי עבודה רבים הוא שאין ברשותם את הכלים והידע הדרושים, שהמעסיקים מצפים מעובדים להכיר. אצלנו בקורס תקבלו את סל הכלים הרחב ביותר אשר יפתח לכם דלתות למקצוע.

 

  • הכנה לקראת חיפוש וראיונות עבודה – במסגרת הקורס תעברו שיעורי הכנה לקראת תהליך חיפוש העבודה – כיצד לכתוב קורות חיים, כיצד לחפש משרה וכיצד להתנהל במהלך ראיונות העבודה. הדגשים וההכוונה שתקבלו, הן במהלך השיעורים והן בליווי המדריכים – יאפשרו לכם להגיע לראיונות העבודה מוכנים יותר, אף על פי שאין לכם ניסיון קודם.

 

  • פרויקטים – במסגרת הקורס תבצעו פרויקטים מעשיים המכשירים אתכם הלכה למעשה לתפקיד עצמו. זהו אינו ניסיון מקצועי אבל הפרויקטים יהוו עבורכם תיק העבודות, עליהם תישאלו במסגרת ראיונות העבודה. תוכלו להראות עבודה מעשית במקצוע – יתרון עצום על פני מועמדים ללא ניסיון שמגיעים ללא התנסות קודמת.

סגל המדריכים שלנו מגיע עם רקע עשיר מעולמות התעשייה וההדרכה. אנו משתדלים שבמהלך הקורס תפגשו כמה שיותר מדריכים שילמדו אתכם את היחידות השונות. השאיפה שלנו היא לחשוף את התלמידים לכמה שיותר גישות ומקורות שונים כדי לקבל תמונה רחבה יותר על הנעשה בשטח.

הקורסים במכללת טכנולוגמס מובלים על ידי סגל מדריכים, ולא מרצים. כחלק מתפיסת הלימוד שלנו, אנו מאמינים שהחומר צריך להיות מועבר על ידי התנסות עצמית והטמעה מעשית. תפקידם של המדריכים הוא ללוות את התלמידים בדרך הלמידה, להנחות ולתמוך, ולא להרצות על החומר ולדבר באוויר. חשוב לזכור שהמטרה הראשית היא להשתלב בשוק העבודה על ידי רכישת הכלים המעשיים, ולא על ידי שינון וזכירה של מידע תאורטי.

טווח השכר הוא גדול ועשוי להשתנות בין חברה לחברה, רקע קודם של המועמד\ת וכו'. ניתן להתמחות בתפקידים שונים שגם הם משפיעים על השכר.

עבור משווק\ת דיגיטל ללא ניסיון, השכר ההתחלתי נע בין 8,000-12,000.

השכר בדרך כלל עולה במהלך החודשים הראשונים \ שנה ראשונה ותלוי מאוד בכישורים של העובד\ת והתרומה שלו\ה לחברה.

אתכם יד ביד עד לעבודה
הצטרפו אלינו עוד היום ותתחילו את המסע שלכם לקריירה טכנולוגית מצליחה

תודה רבה על פנייתך!

אנו שמחים להכיר אותך וניצור עמך קשר בהקדם. בינתיים, נשמח להזמינך לבדוק את התאמתך לקורסים השונים שלנו:

בהצלחה!

כל כך מהר נפרדים?
נשמח לראותכם שוב